4 powody, dla których seks po treningu jest najlepszy

Czy kiedykolwiek jest zły czas na seks? Cóż…może to nie jest najlepszy pomysł, kiedy jesteś w miejscu publicznym lub gdy przebywasz w domu swoich teściów w czasie urlopu. Ale ogólnie ujmując, jeśli znajdujesz się w zaciszu własnego domu, prawie zawsze jest na to właściwa pora.

Ale czy powinieneś uprawiać seks po intensywnym treningu – nawet jeśli wcześniej nie brałeś prysznica? Według wielu badań, seks po treningu może być wyjątkowo podniecający.

Po treningu możesz być spocony, ale to nie powinno sprawić, że unikniesz najlepszego seksu w swoim życiu. Oto 4 powody, dla których ponowne spocenie się po siłowni może być świetnym pomysłem.

 

TWOJE HORMONY JUŻ SĄ PODWYŻSZONE.

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego twoje libido wzrasta po treningu? Jest na to dobry powód naukowy. Po treningu hormony w twoim ciele(te, które sprawiają, że czujesz się dobrze) zwykle osiągają szczyt. Hormony te zawierają adrenalinę i dopaminę, czyli tak zwane hormony szczęścia. Badania wykazały, że naturalny wzrost testosteronu następuje w ciągu godziny po treningu.

Chodzicie na siłownie razem? To jeszcze lepiej: badania pokazują, że kobiety z wyższym poziomem testosteronu również mają większy popęd seksualny.

 

TWOJA EREKCJA MOŻE BYĆ SILNIEJSZA.

Dobry trening zwiększa przepływ krwi do każdej części ciała – w tym, tak, tych ważnych narządów płciowych. Możesz nawet uzyskać silniejszą erekcję, ponieważ krew już płynie w szybszym tempie. Zwiększony przepływ krwi może spowodować, że osiągniesz orgazm trochę wcześniej niż zwykle – jeśli tak się stanie, upewnij się, że zrekompensujesz to, dając Twojej partnerce nieco więcej uwagi.

Najlepszym momentem na skorzystanie z tych korzyści jest 15-60 minut po ćwiczeniach. To wtedy krew będzie płynąć do wszystkich ważnych narządów i mięśni, a hormony osiągają szczyt.

 

MOŻESZ SPALIĆ DODATKOWE KALORIE.

OK, bądźmy szczerzy na sekundę: niestety seks nie jest substytutem ćwiczeń, ponieważ po prostu nie spala tyle kalorii. Ale jeśli chcesz minimalnego spalenia kalorii (lub szukasz innego powodu, aby przekonać się, że seks po treningu to dobry pomysł) możesz pozbyć się dodatkowych dwóch do czterech kalorii za każdą minutę seksu. (Średnia liczba spalonych kalorii w jednej sesji? 100, według badania z 2013 r.).

 

ONA MOŻE BYĆ JESZCZE BARDZIEJ ATRAKCYJNA NIŻ ZAZWYCZAJ.

Podczas gdy badania nad relacją między zapachem a atrakcją seksualną są mieszane, według słynnego studium Smelly T-shirt przeprowadzonego przez szwajcarskiego biologa Clausa Wedekinda, niektóre kobiety bardziej pociągają mężczyźni, którzy trochę śmierdzą. Badanie kontrolne z 2013 r. wykazało nawet, że efekt jest zwiększony, gdy człowiek ma wyższy poziom testosteronu w pocie.

Czy to daje wymówkę, aby nie nosić dezodorantu? Nie. Ale to znaczy, że istnieje możliwość, że ona uważa, że ​​twój naturalny zapach jest nawet podniecający. Po prostu zapytaj ją, jakie są jej preferencje.

To powiedziawszy, jest kilka rzeczy, o których warto pamiętać: Twoja siłownia jest prawdopodobnie wypełniona zarazkami, a kiedy się pocisz, twoje ciało uwalnia bakterie, które rozkładają cząsteczki potu. Fuj. Więc jeśli jesteś tak napalony, że nie możesz się doczekać, by wskoczyć pod prysznic (z Twoją partnerką), to przynajmniej szybko się przepłucz lub chociaż przetrzyj ręcznikiem.

Jeśli korzystałeś ze sprzętu, nie zaszkodziłoby umycie rąk po zakończeniu treningu, a przed rozpoczęciem ręcznej gry wstępnej. A jeśli planujesz uprawiać seks oralny, to prysznic lub użycie mokrych chusteczek w okolicy narządów płciowych byłoby rozsądne.

 

Warto również napić się trochę wody, aby przywrócić utracone elektrolity lub szybko przegryźć coś lub wypić szejka proteinowego, zanim zaczniecie działać. Ostatnią rzeczą, której pragniesz, jest wyczerpanie i zmęczenie, więc mała przekąska pomoże ci zachować energię, a nie bycie na krawędzi omdlenia.

Najczęściej czytane
Reklama

Weryfikacja wieku

Czy masz więcej niż 18 lat ?